Page 246 - ENSEÑANZA DE INGLÉS EN ESCUELAS PRIMARIAS PÚBLICAS
P. 246

DIRECCIÓN GENERAL DE INVESTIGACIÓN Y POSGRADO               dq=teachers%C2%B4+beliefs+and+educatio
      246             Libro Digital Universitario    2014                   nal+research+by+pajares&hl=es&sa=X&ei=

                                                                            obrPT_zcPOei2wXmvMXNDA&ved=0CFYQ6A
                                                                            EwBQ#v=onepage&q=teachers%C2%B4%20

               Chanona, O. G., Serrano, M. E., Domínguez, A. and Cal        beliefs%20and%20educational%20research%20
                      y Mayor, A. (2012). “Estudio Exploratorio Sobre       by%20pajares&f=false.
                      el PNIEB en Chiapas. [Exploratory Study of the   Domínguez, A. M., Moreno, M. E. and Cal y Mayor, A.
                      PNIEB in Chiapas]” Memorias del V Foro Interna-       (2013).  “Análisis de la Capacitación Brindada  a

                      cional de Especialistas en Enseñanza de Lenguas       los Profesores del PNIEB Chiapas. [Analyisis of the
                      Gregorio Torres Quintero. Universidad de Colima.      Training Given to the PNIEB Teachers in Chiapas]”.
               Chepetla, T. (2005). “La Planificación de la Enseñanza del   In M. Lengeling E. I. Mora (Coords). Enfoques de la

                      Inglés en Primarias Públicas y Secundarias Genera-    Investigación Cualitativa [Approaches to Qualitati-
                      les de Morelos. [The Planification and Teaching of    ve Research] (pp. 197-214). Guanajuato: Univer-
                      English in the Elementary and Junior High Schools     sidad de Guanajuato.
                      in Morelos]” Tlacuilo, Boletín Informativo Universi-  Gower, R.; Phillips, D.; Walters, S. (2005). Teaching Practi-
                      dad Pedagógica Nacional, 30, 1–12.                    ce. A handbook for Teachers in Training. Thailand:

               Creswell, J. W. (2007). Qualitative Inquiry and Research De-  Macmillan.
                      sign. Choosing Among Five Approaches. USA: SAGE   Knudson, D. V.; Morrison, C.S. (2002). Qualitative Analysis
                      Publications. Retrieved from:                         of Human Movement.

               http://books.google.com.mx/books?id=DetLkgQeTJgC&p    United States of America: Sheridan books.Retrie-
                      g=PT54&dq=definition+of+qualitative+rese              ved    from:     http://books.google.com.mx/
                      arch&hl=es&ei=fHqpTqymILGmsQL0uZShDw                  KkuLbRlzTRUC&pg=PA54&dq=definition+of+
                      &sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=                perception&hl=es&sa=X&ei=pHLPT67lNM3k
                      1&ved=0CC4Q6AEwAA#v=onepage&q=wh                      2wXt5Om-=onepage&q=definition%20of%20

                      at%20have%20you%20experienced%20in%20                 perception&f=false.
                      terms%20of&f=false                             Longman Advanced American Dictionary (2003).
               Denzin, N. K. & Lincoln, Y. S. (2005). The SAGE Handbook   Macmillan Dictionary (2009). Macmillan Publishers Limited

                      of Qualitative Research. USA: SAGE publications.      2009-2012. Retrieved From: http://www.macmi-
               Deters, P. (2011). Identity, Agency and the Acquisition of   llandictionary.com/dictionary/british/perspective
                      Professional Language and Culture.Great Britain:   Merriam, S.B. (2002, April 12). The Nature of Qualitative
                      Continuum. Retrieved from: http://books.google.       Inquiry. Introduction of
                      com.mx/books?id=nX8I8ncJaJ4C&pg=PA117&         Qualitative  Research.Retrieved from:http://media.wiley.com/
                                                                            product_data/xcerpt/56/07879589/0787958956.
                                                                            pdf

                                                                      Mertens, D. M. (2010) Research and Evaluation in Edu-
                                                                            cation and Psychology. United States of America.
                                                                            SAGE Publication. Retrieved from:http://books.



                             Universidad Autónoma de Chiapas
   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251