Page 101 - ENSEÑANZA DE INGLÉS EN ESCUELAS PRIMARIAS PÚBLICAS
P. 101

Davies, P. (2009). “Strategic Management of ELT in Public   DIRECCIÓN GENERAL DE INVESTIGACIÓN Y POSGRADO
                 Educational Systems: Trying to Reduce Failure, In-  Libro Digital Universitario    2014         101

                 crease Success”, en: TESL-EJ, V.13.N.3, pp.1-22.
                 http://tesl-ej.org/pdf/ej51/a2.pdf.
           Davis, P. (2004). Estudio de Investigación Enseñanza del   Maddin, E.A. (2002). Factors that Affect Technology Inte-

                 Idioma Inglés en Escuelas Primarias Públicas de       gration in Elementary Instruction. Tesis Doctoral sin
                 México. México: British Council.                      Publicación, University of Cincinnatti, Estados Uni-
           Dietrich, S.E. (2007). “Professional Development and English   dos de Norteamérica.
                 Language Teaching in Tamaulipas: Describing the   Met, M., y Rhodes, N. (1990). “Priority: Instruction. Ele-
                 Training and Challenges of Two Groups of Teachers”.   mentary School Foreign Language Instruction: Prio-

                 MEXTESOL Journal 31/2, 31-36.                         rities for the 1990s”. Foreign Language Annals, 25,
           Dupuis, et al. (2003). Facing the Future Language Educa-    433-443.
                 tors Across Europe. Face à L’Avenir. Les Enseig-  Montalvo, E. (2010). La enseñanza del Inglés en las Prima-

                 nants en  Langues  à  travers  L’Europe.  Council  of   rias en la Zona Maya. Texto Digital sin Publicar
                 Europe Publishing.                                    Elaborado como Parte del Proyecto Nacional para
           Fullan, M. (1991). Technology and the Problem of Change.    Caracterizar la Enseñanza del Inglés en Escuelas
                 Disponible en: http://michaelfullan.com               Primarias Públicas.
           Fullan, M. G. (1999). Change Forces: The Sequel. Philadel-  Nunan, D. (2003). “The Impact of English as a Global Lan-

                 phia, PA: Falmer Press.                               guage on Educational Policies and Practices in the
           Fullan, M. (2001). The New Meaning of Educational Chan-     Asia-PacificRegion”.TESOL Quarterly, 37(4), 589-
                 ge. Nueva York: Teacher Collage Press.                613.

           Fullan, M. (2008). The Six Secrets of Change. San Francisco:   Perales, M.; Reyes, M.R. y Murrieta, G. (2012). “The English
                 Jossey-Bass. Hargreaves, A. (2002).“Sustainability    in Public Elementary Schools Program of a Mexican
                 of Educational Change: The Role of Social Geogra-     State: A Critical, Exploratory Study”. Current Issues
                 phies”, Journal of Educational Change, vol. 3 (3-4),   in Language Planning. Vol.6, n.12.
                 pp. 189-214.                                   Porter, L. (2003). La universidad de Papel. México, CEIICH-

           Hayer, D. (2007). “English Language Teaching and Systemic   UNAM.
                 Change at the Primary Level: Issues in Innovation”.   Secretaría de Educación Pública (2010). Programa Nacional
                 In Powell-Davies, P. (ed) Primary Innovations. Se-    de Inglés en Educación Básica. Disponible en http://

                 lected Papers from the Regional Seminar, Hanoi,       pnieb.net/documentos/index.html
                 March 2007. Hanoi: British Council.
           Hernández, S.R. (2006). Metodología de la Investigación.
                 Editorial McGRAW- HILL. México.
           Kizildag, A. (2009). “Teaching English in Turkey: Dialogues

                 with Teachers About the Challenges in Public Pri-
                 mary Schools”. International Electronic Journal of
                 Elementary Education, 1(3), 1-14.



                                                                Universidad Autónoma de Chiapas
   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106